8 клас


Дистанційне навчання

8 клас

11.05 - 22.05
Підсумкове тематичне оцінювання з інформатики (виконати до 12 травня)
    Виконати завдання за посиланням в онлайн сервісі «На Урок»
ü Відкрити посилання   join.naurok.ua 
  Використати Код доступу 590403


Скориставшись персональним  кодом доступу, пройти олімпіаду з  інформатики на освітній платформі до 20 травня




27.04 – 08.05
Тема Підсумкове заняття по темі  Створення та публікація веб-ресурсів
Завдання
1.     Виконати завдання за посиланням в онлайн сервісі «На Урок»
ü Відкрити посилання   join.naurok.ua 
  Використати Код доступу 210940
ü  Пройти тест Створення та публікація веб-ресурсів
Тест пройти до 01 травня

Тема Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів.
Переглянути відеоурок за посиланням з даниї теми.

Тема Створення сценарію відео-ролика.

Поради створення сценарію відео-ролика за посиланням

Практична робота №17 Створення відеокліпу на тему: Дивовижні місця України

Початковий та середній рівні навчальних досягнень.

1. Завантажте програму Windows Movie Maker або іншу на вибір для створення відео.
2. Імпортуйте в проект: два відео, десять фото, один музичний супровід.

Достатній рівень навчальних досягнень.

3. Встановіть відеоефекти за бажанням.
4. Настройте відео переходи за бажанням.

Високий рівень навчальних досягнень.

5. Введіть титри та мовний супровід у фільм.
6. Збережіть у власній папці.
7. Збережений файл надіслати на електронну адресу valentunakomar@ukr.net

Контрольні запитання
1.  Що таке проект у програмі Windows Movie Maker?
2.  Для чого призначені програми конвертації файлів?
3.  Встановити відповідність між назвами мультимедійних програвачів та значками, з’єднавши їх лініями
 

                                                                                                    



              

4. 
Визначте, які параметри мають аудіокліпи, відеокліпи та зображення, не перетягнуті на шкалу часу. Запишіть номери параметрів у колах, на перетені кіл або поза колами.
1)      Тривалість.
2)     
Час початку та завершення.
3)      Розмір по горизонталі та вертикалі.
4)      Швидкість.
5)      Частота дискретизації.
6)      Частота кадрів 




Відповіді на контрольні запитання надати у зошиті з інформатики, зробити фото і надіслати на електронну адресу valentunakomar@ukr.net або вайбер 0666469405


03.04 – 13.04
Тема: Поняття блога й різновиди блогів.
Переглянути відеоурок за посиланням


Виконати практичну роботу
Практична робота №16 «Публікація повідомлень у блозі»

Високий рівень
1.     Створити блог Ми за здоровий спосіб життя, що містить три сторінки
·        Фізична культура
·        Харчування
·        Залежність
2.     Знайдіть матеріали для блогу в Інтернеті, опрацюйте їх і розмістіть на вашому блозі.
3.     Опублікуйте блог.
4.     Надішліть адресу блогу на електронну абресу викладачу valentunakomar@ukr.net

Достатній рівень
Виконати вправу 49 ст. 241-242 підручника. Збережений файл надіслати на електронну адресу valentunakomar@ukr.net

Середній рівень.
Виконати вправу 49 ст. 241-242 підручника у зошиті.
Сфотографувати і надіслати на вайбер 0666469405

16.04 – 24.04
Тема: Створення, відтворення і сприйняття людиною мультимедійних об’єктів

1. Опрацювати  §10 ст.59-61 
2.   Виконати завдання за посиланням в онлайн сервісі LearningApps.org 

ü Основи роботи з мультимедіа https://learningapps.org/1242853

Тема: Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа

1. Опрацювати §11 ст.61-64
2.   Виконати завдання за посиланням в онлайн сервісі LearningApps.org 
ü  Пристрої для роботи з мультимедіа  https://learningapps.org/1240250

ü  Формати аудіо- і відеофайлів https://learningapps.org/2805252


Немає коментарів:

Дописати коментар