Дистанційне навчання
13.04 – 20.04
Тема Створення ігрового проекту.
Практична робота №7
ЕТАПИ РОБОТИ НАД КОМП'ЮТЕРНИМ ПРОЕКТОМ
1. Вибір теми.
2. Постановка
мети.
3. Створення
інформаційної моделі (словесний опис, блок-схема, карта розуму,
таблиця тощо).
4. Підбір та підготовка
матеріалу.
5. Вибір засобів
реалізації проекту.
6. Створення
програмного продукту.
7. Створення
презентації проекту.
8. Захист проекту.
9. Оцінювання
результатів.
ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ
Пропонуємо
проект, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні
дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту:
анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення
інформаційної моделі.
Інформаційну
модель створено у вигляді блок-схеми.
Інформаційна модель проекту у вигляді блок-схеми
4. Підбір
матеріалу.
Текст казки можна знайти на
сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень можна
знайти на сайті http://www.Ienagold.rv та за
допомогою вкладки Зображення у пошукових службах google.
Зауважимо, що персонажі мають бути у
форматі png або gif і мати прозорий фон.
Сцени проекту (У вас можуть бути інші)
Герої проекту (У вас можуть бути інші)
5. Вибір
програмних засобів реалізації проекту.
Обрано програму РowerPoint.
6. Створення
програмного продукту.
ЗАВДАННЯ
1.Створити папку
«Казка»
2.Підібрати матеріал для проекту і зберегти в
папку«Казка»:
а) Текст казки.
б) зображення персонажів ( мають бути у
форматі png або gif і мати прозорий фон) і фону.
Запитання
та відповіді надсилати електронною поштою за адресою komarv2020@gmail.com
27.04
Тема Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
ЗАВДАННЯ
1.Розробіть інформаційний бюлетень на тему «НАШЕ СЕЛИЩЕ»
2.Підібрати і використати такі матеріали:
а) 2-3 фото селища;
б) малюнки, виконані власноруч;
в) текстове наповнення про наше селище.
3. Роботу виконати в програмі Microsoft Word.
4. При відсутності комп’ютера, виконати Завдання у зошиті.
5. Виконану роботу відправити електронною поштою за адресою valentunakomar@ukr.net або надіслати на Viber 0666469405
Тема Розробка сценарію та інформаційної моделі для
гри.
ЗАВДАННЯ
В програмі РowerPoint
створити презентацію до казки «КОЛОБОК»
1.На слайдах вставити фон.
2.Розмістити відповідних персонажів
20.04
Тема Підготовка презентаційних матеріалів проекту
та звіту.
ЗАВДАННЯ
В програмі РowerPoint створити казку
«КОЛОБОК» (продовжуємо роботу)
1.На слайдах вставити анімацію до відповідних персонажів (щоб рухалися).
Анімацію вибирати С предыдущим.
2. Зміна слайдів автоматично через _____ секунд.
Запитання та відповіді надсилати
електронною поштою за адресою valentunakomar@ukr.net
Або Viber 0666469405
Немає коментарів:
Дописати коментар