Дистанційне навчання
5 клас
5 клас
Урок №1 Об’єкти, їх властивості,
значення властивостей об’єкта. Програмні об’єкти.
Підсумкове тематичне оцінювання з інформатики (виконати до 21 травня)
Виконати завдання за посиланням в онлайн сервісі «На Урок»
Використати Код доступу 128624
27.04 – 08.05
Тема Тематичне
оцінювання
Завдання
1. Виконати завдання за посиланням в онлайн
сервісі «На Урок»
Використати Код доступу 164886
1.
ü Пройти тест Перевірочна
робота з теми "Алгоритми та програми"
Тест пройти до 01 травня
ПРИ ВІДСУТНОСТІ КОМП’ЮТЕРА АБО ДОСТУПУ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ:
Виконати тести у зошиті
1. Що таке команда?
·
це передане повідомлення виконавцеві
·
це вказівка виконавцеві виконати певну дію
·
це вказівка виконавцеві окличним речення виконати певну дію
2. За допомогою якого типу речення подаються команди?
·
Запитальне речення
·
Окличне речення
·
Спонукальне речення
·
Розповідне речення
3. Оберіть способи за допомогою яких команди можуть
подаватися виконавцеві
·
Спонукальним реченням
·
Звуковими сигналами
·
Розповідним реченням
·
жестами
·
вибором кнопки у вікні
·
світловими сигналами
·
Питальним реченням
4.Що називають системою команд виконавця?
·
набір команд для людини
·
вказівка виконавцеві виконати певну дію
·
набір команд які розуміє і може виконати виконавець
·
послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку
потрібно виконати
5.Продовжи речення.
Алгоритм - це
·
набір команд які розуміє і може виконати виконавець
·
набір команд які повинен розуміти і повинен виконати виконавець комп'ютер
·
послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку
потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети
·
послідовність команд комп'ютеру, що визначає, які дії і в якому порядку
потрібно виконати, щоб показати очікуваний результат
6.Оберіть способи подання алгоритму
·
текстова
·
словесна
·
графічна
·
інструкція
·
послідовність сигналів
7.Оберіть правильно записаний словесний алгоритм для
обчислення виразу
73+(37-12)*15
1. обчислити 37-12 і запам'ятати результат.
2. помножити запам'ятований результат на 15 і запам'ятати результат.
3. додати останній запам'ятований результат до 73 і запам'ятати результат.
4. Повідомити останній запам'ятований результат.
1. 37-12 = 25
2. 25*15=375
3. 73+375=448
1. обчислити 37-12 і запам'ятати результат.
3. додати запам'ятований результат до 73 і запам'ятати результат.
2. помножити останній запам'ятований результат на 15 і запам'ятати
результат.
4. Повідомити останній запам'ятований результат.
8.Блок або групу блоків можна копіювати (дублювати) Для
цього слід:
·
Відкрити контекстне меню блока
·
перетягнути блок на вкладку скрипти
·
виконати команду дублювати
·
вибрати кнопку вилучити
·
перетягнути копію блока у потрібне місце
·
вибрати перший блок групи
9. Алгоритми , кожна наступна команда якого виконується
тільки після виконання попередньої команда і обов'язково виконується лише один
раз називають -
·
алгоритм з неповним розгалуженням
·
циклічний алгоритм з лічильником
·
лінійний алгоритм
·
алгоритм з повним розгалуженням з циклом з лічильником
10. Оберіть вкладку на якій розміщуються образи виконавця
·
Скрипти
·
Образи
·
Звуки
·
Правка
·
Редактор образу
Після виконання тесту сфотографувати роботу і відправити електронною поштою
за адресою valentunakomar@ukr.net
або
надіслати на Viber
0666469405
06.04 – 10.04
Тема
Алгоритми з розгалуженням
1.
Актуалізація
опорних знань
Пригадайте визначення
таких
понять:
1.Команда
|
це повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії
|
2.Виконавець
|
об’єкт, здатний
виконати задані йому команди.
|
3.Система команд виконавця
|
набір команд,
які може виконати даний виконавець.
|
4.Алгоритм.
|
це скінченна
послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої
задачі.
|
2. Опрацювати
матеріал презентації за посиланням
(Відкрити: 5 клас. Команда
розгалуження)
Запитання
та відповіді надсилати електронною поштою за такою адресою valentunakomar@ukr.net
13.04 – 17.04
Тема Алгоритми з повторенням
1.
Давайте
познайомимось із базовою алгоритмічною структурою повторення.
Для чого в алгоритмах
використовують структуру повторення?
Алгоритм,
у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору
команд, називають циклічним.
Наприклад,
·
для того щоб наповнити водою діжку місткістю 80
л, маючи десяти літрове відро, потрібно виконувати 8 разів одні й ті самі дії:
набрати воду у відро, вилити воду в діжку.
·
Герой твору Марка Твена Том Сойєр мав фарбувати
огорожу за циклічним алгоритмом: одну й ту саму команду — фарбування стовпчика
огорожі — слід повторювати, доки всю огорожу не буде пофарбовано.
·
А щоб вивчити строфу вірша напам’ять, спочатку
її читають, а тоді пробують розповісти по пам’яті. Якщо це не вдається, то
продовжують читати знову — тобто повторюють цю дію кілька разів.
Наведені
приклади можна подати циклічними алгоритмами, оскільки в кожному з них
повторюються деякі дії.
Процеси,
які повторюються, називаються циклічними.
Як
можна розрізняти повторення?
Кількість
повторень у циклічних алгоритмах може бути або заздалегідь відомою, або ні,
тому розрізняють повторення з визначеною та невідомою кількістю
повторень.
2. Опрацювати
матеріал презентації за посиланням
(Відкрити: 5
клас. Команда повторення)
Запитання та відповіді надсилати електронною поштою за такою адресою valentunakomar@ukr.net
20.04 – 24.04
1. Опрацюйте
блок-схему.
2. Накресліть дану
блок-схему в зошиті і доповніть її необхідними записами.
3.
Повторити
текстовий редактор (правила введення тексту).
Запитання та відповіді надсилати
електронною поштою за такою адресою valentunakomar@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар